Η νέα δυνατότητα είναι μέρος μιας σειράς λειτουργιών που ανακοίνωσε την Τρίτη η εταιρεία, συμπεριλαμβανομένου ενός νέου τρόπου δημιουργίας Reels από ιστορίες που δημοσιεύτηκαν στο παρελθόν. Τώρα οι δημιουργοί μπορούν να μοιράζονται τα Reels τους τόσο στο Instagram όσο και στο Facebook, αποκομίζοντας τους καρπούς δημιουργίας εσόδων και από τις δύο πλατφόρμες.
Η Meta κυκλοφόρησε τη λειτουργία Reels στο Facebook νωρίτερα φέτος σε μια ακόμη προσπάθεια να ανταγωνιστεί το TikTok. Η σύντομη κατακόρυφη μορφή βίντεο έχει εξαπλωθεί στα κοινωνικά δίκτυα και εκδηλώνεται σε διάφορες πλατφόρμες και υπηρεσίες.
Μαζί με τη νέα επιλογή για δημοσίευση των Reels τόσο στο Instagram όσο και στο Facebook, το Meta επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν αυτό το περιεχόμενο πολύ πιο εύκολα - απλώς μετατρέποντας τις ιστορίες που είχαν δημοσιεύσει προηγουμένως σε Reels.
Ένα άλλο νέο χαρακτηριστικό που έρχεται στα Reels του Instagram και του Facebook ονομάζεται αυτοκόλλητο "Προσθέστε το δικό σας". Αυτό υπάρχει στα Instagram Stories εδώ και αρκετό καιρό και λόγω της δημοτικότητάς του, η Meta αποφάσισε να συμπεριλάβει τη δυνατότητα στα Reels και στις δύο πλατφόρμες.
Αυτό το αυτοκόλλητο δίνει στους χρήστες έναν ακόμη τρόπο να δημιουργούν εύκολα νέες Ιστορίες, χρησιμοποιώντας μια τάση. Η Meta ελπίζει να πάρει περισσότερους ανθρώπους στο τρένο των Reels κάνοντας αυτές τις νέες λειτουργίες. Οι νέες λειτουργίες κυκλοφορούν ήδη σε χρήστες σε όλο τον κόσμο, επομένως θα πρέπει να τις αποκτήσετε σύντομα.
Ακολουθήστε μας στο
facebook | Instagram | Google News
follow us
Για να μην χάνεις τα νέα μας ακολούθησε μας στο Google News, αλλά και σε Facebook, Instagram, Youtube