Όταν αγοράζετε ένα τηλέφωνο, έχετε συνήθως μερικές εβδομάδες έως ένα μήνα για να το στείλετε πίσω εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα ή απλά δεν σας αρέσει. Αν και αυτό τείνει να είναι αρκετός χρόνος για να αποκτήσετε μια αξιοπρεπή αίσθηση για τη συσκευή, είναι δύσκολο να έχετε μια καλή αίσθηση του πώς θα ταιριάζει στην καθημερινότητά σας.
Η OnePlus λέει ότι θέλει να βεβαιωθεί ότι δεν θα μετανιώσετε όταν αγοράζετε το OnePlus 11. Για να σας βοηθήσει με αυτό, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα επεκτείνει την πολιτική επιστροφών του OnePlus 11 σε 100 ημέρες. Αυτό είναι λίγο περισσότερο από τρεις μήνες για να αποφασίσετε αν θα το κρατήσετε ή θα το επιστρέψετε.
Όπως συμβαίνει με τις περισσότερες προσφορές, υπάρχει μια προειδοποίηση που πρέπει να γνωρίζετε. Η OnePlus δεν θα σας δώσει απλώς το τηλέφωνο, θα πρέπει να το αγοράσετε απευθείας από το OnePlus.com. Στη συνέχεια, θα σας ζητηθεί να δηλώσετε το smartphone για την προσφορά εντός 15 ημερών από την άφιξή του. Εάν αποφασίσετε να το επιστρέψετε, θα πρέπει να επιστρέψετε στον ιστότοπο για να ξεκινήσετε την διαδικασία επιστροφής.
Για να λάβετε πλήρη επιστροφή χρημάτων, η OnePlus λέει ότι η συσκευή πρέπει να πληροί αυτές τις απαιτήσεις:
- Να σταλεί πίσω με την αρχική του συσκευασία (συμπεριλαμβανομένου του καλωδίου φόρτισης και του φορτιστή).
- Σε πλήρη κατάσταση λειτουργίας και χωρίς φθορές (μικρές γρατσουνιές/εύλογη φθορά είναι αποδεκτές).
- Διαθέτει μπαταρία που επιτρέπει στη συσκευή να λειτουργεί με δική της ισχύ για τουλάχιστον 15 λεπτά και οποιοδήποτε άλλο εξάρτημα για να ενεργοποιηθεί η σχετική συσκευή.
- Ξεκλείδωτο, με όλους τους κωδικούς πρόσβασης να έχουν αφαιρεθεί και να έχουν απαλειφθεί από τυχόν προσωπικά δεδομένα.
follow us
Για να μην χάνεις τα νέα μας ακολούθησε μας στο Google News, αλλά και σε Facebook, Instagram, Youtube