Ένα από αυτά αφορά τις χρωματικές επιλογές και, ειδικότερα, ποιες αποχρώσεις είναι πιο δημοφιλείς στους χρήστες. Τώρα, μια πρόσφατη έρευνα που πραγματοποιήθηκε από το CIRP (Consumer Intelligence Research Partners) ασχολείται με αυτό το συγκεκριμένο θέμα.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, το 42% των χρηστών που αγόρασαν το «Pro» επέλεξαν το αποκλειστικό φετινό χρώμα - Deep Purple. Παραδοσιακά, τα «Pro» iPhone της Apple διατίθενται σε 3 τυπικά χρώματα (Space Gray, Silver και Gold) με απόχρωση μπαλαντέρ κατά την κυκλοφορία και απόχρωση μεσαίου κύκλου που κυκλοφορεί συνήθως αργότερα.
Φέτος, η Apple παρουσίασε στην πραγματικότητα 2 νέες χρωματικές επιλογές - το Deep Purple (το οποίο αντικατέστησε ουσιαστικά το Sierra Blue) και το Space Black, μια πιο σκούρα εκδοχή της εμβληματικής απόχρωσης Space Grey. Είναι αρκετά ενδιαφέρον ότι η Χρυσή απόχρωση είναι ελαφρώς πιο δημοφιλής στους χρήστες «Pro» από τη νέα Space Black.
Πιο συγκεκριμένα, το 24% των χρηστών επέλεξε ένα Gold iPhone 14 Pro ή iPhone 14 Pro Max, ενώ το 23% μια μονάδα Space Black. Το ασημί είναι μακράν η λιγότερο δημοφιλής επιλογή χρώματος, με μόλις 11%.
Όσον αφορά τα iPhone 14 και iPhone 14 Plus, το φετινό χρώμα μπλε προτιμάται από το 27% των χρηστών και ακολουθεί το Μαύρο με 26%. Τα μοντέλα Red και Purple (που είναι μια πιο ροζ λεβάντα απόχρωση από το Deep Purple των μοντέλων Pro) αντιπροσωπεύουν το 14% και το 24% των πωλήσεων αντίστοιχα.
Η αναφορά περιλαμβάνει επίσης δεδομένα σχετικά με τα λιγότερο premium iPhone της Apple που εξακολουθούν να μπορούν να αγοραστούν άμεσα (δηλαδή το iPhone 13, το iPhone 13 mini και το iPhone SE 3). Οι χρωματικές επιλογές για το περσινό lineup κατατάσσονται ως εξής: Midnight (38%), Μπλε (23%), Ροζ (23%), Starlight (13%), Κόκκινο (5%).
Η επιλογή εισαγωγικού επιπέδου της Apple, έρχεται πιο συχνά με το Midnight (62%), ακολουθούμενη από το Κόκκινο (23%), με το Starlight να είναι η λιγότερο δημοφιλής απόχρωση, που επιλέγεται μόνο από το 15% των χρηστών.
follow us
Για να μην χάνεις τα νέα μας ακολούθησε μας στο Google News, αλλά και σε Facebook, Instagram, Youtube