Αλλά από το θάνατο του arcade, τα παιχνίδια μάχης έχουν γίνει πιο εξειδικευμένα. Ενώ το Street Fighter V του 2016 έγινε σιγά σιγά μια ανταγωνιστική αίσθηση των esports, του έλειπε η καθολική απήχηση των προηγούμενων παιχνιδιών. Τώρα, 31 χρόνια μετά το Street Fighter II, η Capcom ανακαλύπτει εκ νέου το μαχητικό παιχνίδι της για μια νέα γενιά. Οπτικά, το Street Fighter 6 σφυρηλατεί μια νέα ταυτότητα για το franchise, φέρνοντας μια εντυπωσιακή αισθητική που συνδυάζει άφταστα διογκωμένους δικέφαλους μυς με επιθέσεις που εκρήγνυνται σε μια έκρηξη χρώματος.
«Θέλω πραγματικά να κάνω το Street Fighter ένα παιχνίδι που μπορούν να παίξουν όλοι, όπως παλιά», λέει στον Guardian ο παραγωγός και βετεράνος της σειράς Shuhei Matsumoto. Προσφέροντας μια ριζική αναθεώρηση στα χειριστήρια του, το Street Fighter 6 είναι μια πιο προσιτή ανατροπή στο θέαμα μάχης. Μια φιλική προς τους αρχάριους επιλογή ελέγχου χάνει την κλασική ρύθμιση με έξι κουμπιά ψηλών και χαμηλών γροθιών και λακτισμάτων προς όφελος μιας απλούστερης δομής τριών κουμπιών, επιτρέποντας στους πρώτους χρήστες να τραβήξουν ένα Shoryuken χωρίς να ξοδέψουν μήνες για να αναπτύξουν τη μυϊκή μνήμη.
Ωστόσο, αυτή η νέα μέθοδος ελέγχου είναι εντελώς προαιρετική: οι βετεράνοι μπορούν ακόμα να πάρουν τα KO τους με τον παλιό τρόπο. «Αυτή είναι η ιδέα μας για το Street Fighter 6: πρέπει όχι μόνο να καλύψουμε τις ανάγκες των οπαδών των σκληροπυρηνικών παιχνιδιών μάχης, των casual fighting παικτών και εκείνων που αγαπούν τον κόσμο και τους χαρακτήρες του Street Fighter, αλλά και των παικτών που σκέφτονται να ξεκινήσουν με αυτό το νέο παιχνίδι», λέει ο Matsumoto.
Η μυθοπλασία και οι χαρακτήρες του Street Fighter – που έχουν εξερευνηθεί ως επί το πλείστον σε spin-offs manga και anime, μέχρι στιγμής, και όχι στα ίδια τα παιχνίδια – στην πραγματικότητα παίρνουν το επίκεντρο σε μια ενδιαφέρουσα νέα λειτουργία περιπέτειας με ιστορία, εμπνευσμένη από το κλασικό Shenmue Dreamcast. "Το παιχνίδι επεκτείνεται πέρα από τις μάχες και περιλαμβάνει μια λειτουργία World Tour, όπου μπορείτε να εξερευνήσετε τον κόσμο του παιχνιδιού", λέει ο Takayuki Nakayama, διευθυντής του Street Fighter 6. Αντί να πολεμά μια σειρά αντιπάλων σε ένα τουρνουά, το World Tour έχει παίκτες καθοδηγώντας έναν προσαρμοσμένο μαχητή, για παράδειγμα, στους δρόμους του Metro City.
«Ένιωθα ότι τα περισσότερα παιχνίδια Street Fighter στο παρελθόν ήταν σε θέση να προσφέρουν μόνο μια λειτουργία VS και μια λειτουργία προπόνησης», προσθέτει ο Nakayama. «Λοιπόν, ήθελα να προσεγγίσω το SF6 σαν να ήταν το περιεχόμενο σε σχέση με το τελικό παιχνίδι, και προτού ασχοληθείτε με αυτό, θα είχατε μια εισαγωγή στον κόσμο του Street Fighter… έναν τρόπο για να αντιμετωπίσετε το παιχνίδι».
«Νομίζω ότι η αμεσότητα και η αναγνωσιμότητα των παιχνιδιών μάχης τα καθιστούν ιδανικά για esports. Αλλά δεν νομίζω ότι το μαχητικό είδος χρειάζεται απαραίτητα να είναι το πιο δημοφιλές στον κόσμο για να έχει ουσιαστικό αντίκτυπο», λέει ο Matsumoto. «Είμαι χαρούμενος που έχουμε μια μεγάλη βάση θαυμαστών και μια κοινότητα μάχης παιχνιδιών που παίζουν τα παιχνίδια εδώ και χρόνια και θα συνεχίσουν να το κάνουν όσο τα κυκλοφορούμε. Είμαι ευγνώμων για την υποστήριξη της FGC [κοινότητα παιχνιδιών μάχης]… αυτό είναι το μόνο που χρειάζομαι!».
Το Street Fighter 6 απέχει ακόμη ένα χρόνο από την κυκλοφορία, οπότε μεγάλο μέρος του παιχνιδιού της Capcom παραμένει μυστήριο – αφήνοντας το Διαδίκτυο να γεννήσει τις δικές του διασκεδαστικές θεωρίες. Χάρη σε αποσπάσματα διαλόγων από τα τρέιλερ – και έναν ιδιαίτερα ταλαιπωρημένο επανασχεδιασμό του εμβληματικού χαρακτήρα, του Ken – οι θαυμαστές κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι ο παλιός του αντίπαλος Ryu έκλεψε τη γυναίκα του.
«Πιστεύω πραγματικά ότι φτιάχνουμε ένα νέο είδος Street Fighter στο SF6», λέει ο Matsumoto. Για πρώτη φορά εδώ και δεκαετίες, το Street Fighter αισθάνεται και πάλι απρόβλεπτο. Το Street Fighter VI θα κυκλοφορήσει σε PC, PS4, PS5 και Xbox Series S|X το 2023.
follow us
Για να μην χάνεις τα νέα μας ακολούθησε μας στο Google News, αλλά και σε Facebook, Instagram, Youtube