Το προϊόν έχει ήδη ένα όνομα, Playables, το οποίο θα επιτρέπει στους χρήστες να έχουν πρόσβαση σε παιχνίδια σε κινητές συσκευές ή επιτραπέζιους υπολογιστές. Το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου καλούσε τους υπαλλήλους της Google να δοκιμάσουν τη νέα gaming πλατφόρμα και το Journal είχε την ευκαιρία να δει το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Ένα από τα παιχνίδια που αναφέρει η Wall Street Journal ονομάζεται Stack Bounce, το οποίο περιγράφεται ως ένα παιχνίδι arcade που δίνει στους παίκτες την δυνατότητα να ρίχνουν μια μπάλα που αναπηδά για να σπάσουν στρώματα τούβλων. Οι χρήστες θα μπορούν να παίζουν τα παιχνίδια αμέσως χρησιμοποιώντας τον ιστότοπο του YouTube ή μέσω της εφαρμογής YouTube για κινητά για iOS και Android. Οι παίκτες επισκέπτονται ήδη το YouTube για να παρακολουθήσουν ζωντανές ροές βιντεοπαιχνιδιών. Το YouTube ανταγωνίζεται το Twitch της Amazon για θεατές που ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν άλλους να διαγωνίζονται.
Με τη φιλοξενία παιχνιδιών, το YouTube θα εισχωρήσει σε μια άλλη πτυχή της βιομηχανίας διαδικτυακών παιχνιδιών, καθώς η πλατφόρμα επιδιώκει να επιστρέψει μια χρέωση στα υστερούντα διαφημιστικά έσοδα της. Αν και ο τομέας των διαδικτυακών παιχνιδιών αντιμετωπίζει επίσης προβλήματα τον τελευταίο καιρό, ένας εκπρόσωπος της εταιρείας είπε: "Το gaming είναι εδώ και πολύ καιρό το επίκεντρο στο YouTube. Πάντα πειραματιζόμαστε με νέες δυνατότητες, αλλά δεν έχουμε τίποτα να ανακοινώσουμε αυτήν τη στιγμή."
Το Google Play Store περιλαμβάνει παιχνίδια για κινητά διαθέσιμα για χρήστες Android και οι προγραμματιστές που κερδίζουν πάνω από 1 εκατομμύριο $ ετησίως πρέπει να αποδόσουν στην Google έως και 30% στις συναλλαγές εντός εφαρμογής. Δεν είναι γνωστό πώς η Google αναμένει να κερδίσει από το νέο προϊόν του YouTube. Αλλά ακόμη και οι προγραμματιστές παιχνιδιών δυσκολεύονται να κερδίσουν χρήματα μετά την πανδημία. Και οι κάποτε δημοφιλείς τίτλοι, όπως το Angry Birds, δεν παράγουν πλέον τη ροή εσόδων που έκαναν κάποτε.
Πέρυσι η Google ανακοίνωσε ότι έκλεινε το Stadia, μια υπηρεσία που επέτρεπε στους χρήστες να μεταδίδουν παιχνίδια απευθείας από το cloud σε πολλές συσκευές. Ωστόσο, ο αριθμός των συνδρομητών δεν αυξήθηκε ποτέ και ο επικεφαλής του Stadia, Phil Harrison, είδε την ευκαιρία στο YouTube να χρησιμοποιήσει την τεχνολογία του Stadia για να βοηθήσει τη ροή βίντεο να δημιουργήσει μια νέα πηγή εσόδων.
Μερικά από τα παιχνίδια που δοκιμάζονται για το YouTube είναι απλά παιχνίδια που ήταν δημοφιλή πριν από λίγο καιρό σε υπηρεσίες όπως το WeChat και το Facebook. Με άλλα λόγια, τα παιχνίδια που μπορεί να προσφέρει το YouTube μπορεί να μην είναι οι πιο πρόσφατοι και καλύτεροι τίτλοι, καθώς η Google αφήνει αυτούς για το Play Store. Ωστόσο, αυτά τα παιχνίδια μπορεί να έχουν ιστορικό δημοφιλίας κάποτε, καθιστώντας τα αρκετά ενδιαφέροντα ώστε οι παίκτες διαδικτυακών παιχνιδιών να εξακολουθούν να ενδιαφέρονται να τα παίζουν.
follow us
Για να μην χάνεις τα νέα μας ακολούθησε μας στο Google News, αλλά και σε Facebook, Instagram, Youtube