Δεν συμβαίνει συχνά μια εταιρεία να έχει μεγάλη επιτυχία με το πρώτο της προϊόν σε ένα εντελώς νέο τμήμα. Ωστόσο, η Xiaomi, ένα όνομα που συνδέθηκε με τηλέφωνα μέχρι πέρυσι, γιορτάζει την 200.000η παράδοση του μοναδικού της ηλεκτρικού σεντάν.
Σύμφωνα με φωτογραφίες που κοινοποίησε η Xiaomi στο Weibo, το νεαρό ζευγάρι που πήρε το ορόσημο SU7 επέλεξε το ιδιαίτερο κόκκινο χρώμα. Ήταν η πρώτη παράδοση της επιλογής χρώματος για τον εορτασμό της 15ης επετείου της εταιρείας. Η ανάρτηση ανέφερε επίσης ότι χρειάστηκαν 229 ημέρες για να φτάσουμε στις πρώτες 100.000 παραδόσεις αλλά μόνο 119 ημέρες για τη δεύτερη φάση.
Η Xiaomi έκλεισε το 2024 με περισσότερες από 135.000 παραδόσεις αφού συγκέντρωσε σχεδόν ένα τέταρτο του εκατομμυρίου παραγγελιών. Παραδίδει πάνω από 20.000 μονάδες μηνιαίως τους τελευταίους πέντε μήνες.
Είναι σημαντικό ότι η Xiaomi πέτυχε το κατόρθωμα χωρίς να εξάγει ούτε ένα αυτοκίνητο, βασιζόμενη στη ζήτηση από την τοπική αγορά. Η ζήτηση για το εναρκτήριο μοντέλο είναι υψηλή, με τους αγοραστές να πρέπει να περιμένουν περισσότερες από 30 εβδομάδες για την εκπλήρωση της παραγγελίας. Ωστόσο, σχεδιάζει να επεκταθεί στο εξωτερικό έως το 2027.
Η Xiaomi προσφέρει το SU7 σε τρεις εκδόσεις: Standard, Pro και Max, οι οποίες κοστίζουν $29.840, $33.964 και $41.422, αντίστοιχα. Πουλά επίσης το SU7 Ultra με υψηλότερη ιπποδύναμη, ξεκινώντας από τα 73.190 $.
follow us
Για να μην χάνεις τα νέα μας ακολούθησε μας στο Google News, αλλά και σε Facebook, Instagram, Youtube