Η Netflix παραμένει η πιο δημοφιλής επιλογή, κατέχοντας το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς, παρά μια μικρή πτώση της τάξης του -1% κατά το τελευταίο τρίμηνο. Η δεύτερη θέση ανήκει στο Amazon Prime Video, το οποίο παρουσίασε αύξηση της δημοφιλίας του κατά +1%, εδραιώνοντας τη θέση του στην ελληνική αγορά. Οι δύο αυτές πλατφόρμες μαζί καλύπτουν περίπου τα δύο τρίτα της αγοράς.
Στην τρίτη θέση βρίσκεται η Disney+, η οποία έχει σταθερή παρουσία και διατηρεί ένα προβάδισμα 6% έναντι του Apple TV+, το οποίο έρχεται τέταρτο στην προτίμηση των Ελλήνων. Παρά το μικρότερο μερίδιό τους, πλατφόρμες όπως η MUBI και άλλες μικρότερες υπηρεσίες συνεχίζουν να έχουν μια πιο εξειδικευμένη και πιστή βάση χρηστών.
Το 2024, η δυναμική της αγοράς δείχνει ότι ενώ οι μεγάλοι παίκτες παραμένουν ισχυροί, οι μικρές αλλαγές στα ποσοστά δείχνουν πως ο ανταγωνισμός παραμένει έντονος. Οι Έλληνες χρήστες φαίνεται να επιλέγουν τις πλατφόρμες τους με βάση το περιεχόμενο και τις δυνατότητες που τους προσφέρονται.
follow us
Για να μην χάνεις τα νέα μας ακολούθησε μας στο Google News, αλλά και σε Facebook, Instagram, Youtube