Netflix: επιβραδύνεται ο ρυθμός νέων συνδρομητών παρά την καταπολέμηση της κοινής χρήσης κωδικών πρόσβασης

Έχει περάσει καιρός από τότε που το Netflix άρχισε να καταπολεμά την κοινή χρήση κωδικού πρόσβασης, έτσι ώστε μόνο άτομα στην ίδια τοποθεσία να μπορούν να μοιράζονται έναν λογαριασμό Netflix. Παρόλο που η πλατφόρμα συνέχισε να αυξάνεται παρά αυτό, ο αριθμός των νέων συνδρομητών μειώνεται τα τελευταία τρίμηνα – κάτι που θα μπορούσε να είναι αποτέλεσμα των μέτρων κατά της κοινής χρήσης.

Netflix επιβραδύνεται ο ρυθμός νέων συνδρομητών παρά την καταπολέμηση της κοινής χρήσης κωδικών πρόσβασης

Το Netflix κερδίζει λιγότερους συνδρομητές αλλά αυξάνει τα έσοδα από διαφημίσεις

Όπως αναφέρει το Reuters, τα στοιχεία από το LSEG αποκάλυψαν ότι η ανάπτυξη του Netflix έχει επιβραδυνθεί από το πρώτο τρίμηνο του 2024. Η πλατφόρμα απέκτησε 4,82 εκατομμύρια συνδρομητές το δεύτερο τρίμηνο, που θα ήταν ο χαμηλότερος αριθμός από το πρώτο τρίμηνο του 2023. Για σύγκριση, το Netflix απέκτησε σχεδόν 15 εκατομμύρια συνδρομητές το τέταρτο τρίμηνο του 2023.

Ωστόσο, αν και η εταιρεία δυσκολεύεται περισσότερο να αποκτήσει νέους συνδρομητές, το Netflix αυξάνει επίσης με επιτυχία τα έσοδά του από τις διαφημίσεις. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η εταιρεία προωθεί το πιο προσιτό σχέδιο που βασίζεται σε διαφημίσεις, το οποίο κοστίζει 6,99 $ ανά μήνα στις ΗΠΑ.

Νωρίτερα αυτό το μήνα, το Netflix απέσυρε σταδιακά το πιο προσιτό πρόγραμμα χωρίς διαφημίσεις, το οποίο κοστίζει 11,99 $ το μήνα. Οι χρήστες του Netflix που θέλουν να απαλλαγούν από τις διαφημίσεις τώρα πρέπει να κάνουν αναβάθμιση στο Πρότυπο Πρόγραμμα, το οποίο κοστίζει 15,49 $ το μήνα. Το πρόγραμμα 4K, το οποίο είναι επίσης χωρίς διαφημίσεις, κοστίζει 22,99 $ ανά μήνα.

Η LSEG εκτιμά ότι τα έσοδα από διαφημίσεις της εταιρείας υπερδιπλασιάστηκαν το τρίμηνο του Ιουνίου, φτάνοντας τα 9,53 δισεκατομμύρια δολάρια - τη μεγαλύτερη αύξηση από το δεύτερο τρίμηνο του 2021.

Άλλες πλατφόρμες επενδύουν επίσης σε προγράμματα που βασίζονται σε διαφημίσεις

Το Netflix δεν είναι η μόνη πλατφόρμα που επενδύει σε νέα σχέδια που βασίζονται σε διαφημίσεις. Η Disney+ εισήγαγε επίσης ένα φθηνότερο πρόγραμμα με διαφημίσεις το 2022, ενώ άρχισε να καταπολεμά την κοινή χρήση κωδικών πρόσβασης νωρίτερα φέτος.

Σύμφωνα με φήμες, το Apple TV+ εξετάζει επίσης το ενδεχόμενο να ξεκινήσει ένα σχέδιο που υποστηρίζεται από διαφημίσεις. Η εταιρεία αύξησε πρόσφατα την τιμή συνδρομής από 6,99 $ ανά μήνα σε 9,99 $ ανά μήνα στις ΗΠΑ. Το τελευταίο τρίμηνο, το Apple TV+ ξεπέρασε την Paramount+ στο μερίδιο αγοράς ροής των ΗΠΑ και τώρα πλησιάζει περισσότερο το Hulu και το Disney+.

follow us

Για να μην χάνεις τα νέα μας ακολούθησε μας στο Google News, αλλά και σε FacebookInstagramYoutube

Είμαι η Βάσω και τα τελευταία χρόνια ασχολούμαι με κινητά και κυρίως με συσκευές που αναζητούν οι γυναίκες. Με ενδιαφέρουν συσκευές με ωραία σχεδίαση και καλές κάμερες!