Το Netflix κερδίζει λιγότερους συνδρομητές αλλά αυξάνει τα έσοδα από διαφημίσεις
Όπως αναφέρει το Reuters, τα στοιχεία από το LSEG αποκάλυψαν ότι η ανάπτυξη του Netflix έχει επιβραδυνθεί από το πρώτο τρίμηνο του 2024. Η πλατφόρμα απέκτησε 4,82 εκατομμύρια συνδρομητές το δεύτερο τρίμηνο, που θα ήταν ο χαμηλότερος αριθμός από το πρώτο τρίμηνο του 2023. Για σύγκριση, το Netflix απέκτησε σχεδόν 15 εκατομμύρια συνδρομητές το τέταρτο τρίμηνο του 2023.
Ωστόσο, αν και η εταιρεία δυσκολεύεται περισσότερο να αποκτήσει νέους συνδρομητές, το Netflix αυξάνει επίσης με επιτυχία τα έσοδά του από τις διαφημίσεις. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η εταιρεία προωθεί το πιο προσιτό σχέδιο που βασίζεται σε διαφημίσεις, το οποίο κοστίζει 6,99 $ ανά μήνα στις ΗΠΑ.
Νωρίτερα αυτό το μήνα, το Netflix απέσυρε σταδιακά το πιο προσιτό πρόγραμμα χωρίς διαφημίσεις, το οποίο κοστίζει 11,99 $ το μήνα. Οι χρήστες του Netflix που θέλουν να απαλλαγούν από τις διαφημίσεις τώρα πρέπει να κάνουν αναβάθμιση στο Πρότυπο Πρόγραμμα, το οποίο κοστίζει 15,49 $ το μήνα. Το πρόγραμμα 4K, το οποίο είναι επίσης χωρίς διαφημίσεις, κοστίζει 22,99 $ ανά μήνα.
Η LSEG εκτιμά ότι τα έσοδα από διαφημίσεις της εταιρείας υπερδιπλασιάστηκαν το τρίμηνο του Ιουνίου, φτάνοντας τα 9,53 δισεκατομμύρια δολάρια - τη μεγαλύτερη αύξηση από το δεύτερο τρίμηνο του 2021.
Άλλες πλατφόρμες επενδύουν επίσης σε προγράμματα που βασίζονται σε διαφημίσεις
Το Netflix δεν είναι η μόνη πλατφόρμα που επενδύει σε νέα σχέδια που βασίζονται σε διαφημίσεις. Η Disney+ εισήγαγε επίσης ένα φθηνότερο πρόγραμμα με διαφημίσεις το 2022, ενώ άρχισε να καταπολεμά την κοινή χρήση κωδικών πρόσβασης νωρίτερα φέτος.
Σύμφωνα με φήμες, το Apple TV+ εξετάζει επίσης το ενδεχόμενο να ξεκινήσει ένα σχέδιο που υποστηρίζεται από διαφημίσεις. Η εταιρεία αύξησε πρόσφατα την τιμή συνδρομής από 6,99 $ ανά μήνα σε 9,99 $ ανά μήνα στις ΗΠΑ. Το τελευταίο τρίμηνο, το Apple TV+ ξεπέρασε την Paramount+ στο μερίδιο αγοράς ροής των ΗΠΑ και τώρα πλησιάζει περισσότερο το Hulu και το Disney+.
follow us
Για να μην χάνεις τα νέα μας ακολούθησε μας στο Google News, αλλά και σε Facebook, Instagram, Youtube