Η Samsung αναγκάζει τα καταστήματα επισκευής να καταστρέψουν smartphone πελατών, το iFixit τερματίζει τη συνεργασία

Όσοι μεταφέρουν τη συσκευή τους Samsung Galaxy σε ένα κατάστημα επισκευής μπορεί να την πάρουν πίσω σε κομμάτια, καθώς η Samsung υποχρεώνει τους παρόχους υπηρεσιών υπό ορισμένες προϋποθέσεις να αποσυναρμολογούν τις συσκευές αντί να τις επισκευάζουν και να στέλνουν τα προσωπικά δεδομένα του πελάτη στην εταιρεία. Επομένως, το iFixit τερματίζει τη συνεργασία του με τη Samsung.

Η Samsung αναγκάζει τα καταστήματα επισκευής να καταστρέψουν smartphone πελατών, το iFixit τερματίζει τη συνεργασία

Το iFixit μόλις ανακοίνωσε ότι δεν θα συνεχίσει τη συνεργασία του με τη Samsung. Μετά από περισσότερα από δύο χρόνια, η εταιρεία θα σταματήσει να πουλά γνήσια ανταλλακτικά για smartphones Galaxy τον Ιούνιο του 2024.

Το iFixit αναφέρει διάφορους λόγους για τη διακοπή της συνεργασίας - τα ανταλλακτικά σε μεγάλες ποσότητες είναι τόσο ακριβά που απλά δεν έχει νόημα οι πάροχοι υπηρεσιών επισκευής για να τα αγοράσουν, εν μέρει επειδή τα smartphone της Samsung είναι συχνά σχεδιασμένα με τέτοιο τρόπο ώστε τα ανταλλακτικά πρέπει να πωλούνται ως κολλημένη μονάδα με πολλά εξαρτήματα.

Ωστόσο, όπως δείχνει μια αναφορά της 404 Media, τα προβλήματα που δημιουργεί η Samsung σε ανεξάρτητους παρόχους υπηρεσιών επισκευής είναι πολύ πιο βαθιά. Όποιος θέλει να αγοράσει γνήσια ανταλλακτικά από τη Samsung πρέπει να υποβάλλει το όνομα, τα στοιχεία επικοινωνίας, τη διεύθυνση κατοικίας, τον αριθμό IMEI και τα στοιχεία ελαττώματος στην εταιρεία για κάθε επισκευή που πραγματοποιείται.

Ακόμη πιο δραματικό είναι ότι εάν ένας πάροχος υπηρεσιών επισκευής ανακαλύψει ένα ανταλλακτικό τρίτου κατασκευαστή που είχε εγκατασταθεί σε μια συσκευή Galaxy ως μέρος προηγούμενης επισκευής, πρέπει να αποσυναρμολογήσει αμέσως το smartphone, το tablet ή το notebook στα επιμέρους μέρη του και να ενημερώσει τη Samsung για το λεπτομέρειες για το αντίστοιχο περιστατικό.

Η Samsung αναγκάζει τα καταστήματα επισκευής να καταστρέψουν smartphone πελατών υπό συνθήκες

Εάν ένας πάροχος υπηρεσιών αρνηθεί να "καταστρέψει" τη συσκευή ενός πελάτη, η Samsung θα καταγγείλει τη σύμβαση παροχής υπηρεσιών και το κατάστημα δεν θα μπορεί πλέον να αγοράζει γνήσια ανταλλακτικά και επομένως να προσφέρει επισκευές για συσκευές Samsung. Δεδομένου ότι τα ανταλλακτικά τρίτων χρησιμοποιούνται τακτικά είτε για τη μείωση του κόστους μιας επισκευής είτε απλώς για την αντιστάθμιση της έλλειψης διαθεσιμότητας γνήσιων ανταλλακτικών, τα smartphone θα πρέπει να καταστρέφονται αντί να επισκευάζονται, εάν οι πάροχοι υπηρεσιών επιθυμούν να τηρήσουν τη σύμβασή τους με τη Samsung.

Επιπλέον, η Samsung απαγορεύει στα καταστήματα επισκευής να επισκευάζουν εξαρτήματα στη μητρική πλακέτα. Αντίθετα, ολόκληρο το εξάρτημα πρέπει να αντικατασταθεί, κάτι που μπορεί να αυξήσει το κόστος πάρα πολύ. Το συμβόλαιο, το οποίο προβλήθηκε από την 404 Media, αφορά παρόχους υπηρεσιών επισκευής στις ΗΠΑ. Δεν είναι ακόμη γνωστό κατά τη δημοσίευση αυτού του άρθρου εάν επιβάλλονται οι ίδιοι όροι στα ευρωπαϊκά καταστήματα επισκευής. Η Samsung δεν έχει σχολιάσει ακόμη το θέμα.

follow us

Για να μην χάνεις τα νέα μας ακολούθησε μας στο Google News, αλλά και σε FacebookInstagramYoutube

Και πάντα υπάρχει κάποιος που θέλει να γράφει αλλά να μην φαίνεται το όνομα του και η φωτογραφία του