Facebook και Instagram επιλογή με συνδρομή για την αφαίρεση διαφημίσεων

Η εταιρεία Meta προσφέρει τώρα στους χρήστες στην Ευρώπη περισσότερο έλεγχο των δεδομένων τους χωρίς την στόχευση διαφημίσεων στο Facebook και το Instagram με αντάλλαγμα μια μηνιαία χρέωση η οποία όμως κάθε άλλο παρά μικρή είναι.

Facebook και Instagram επιλογή για συνδρομή για την αφαίρεση διαφημίσεων

Οι χρήστες του Facebook και του Instagram στην ΕΕ, τον ΕΟΧ και την Ελβετία μπορούν πλέον να πληρώνουν 9,99 € το μήνα για την εφαρμογή ιστού και 12,99 € / μήνα σε iOS και Android, παρέχοντάς τους μια εμπειρία χωρίς διαφημίσεις στις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων.

Αυτές οι μηνιαίες χρεώσεις θα καλύπτουν όλους τους συνδεδεμένους λογαριασμούς Facebook και Instagram που ανήκουν σε έναν μεμονωμένο χρήστη μέχρι την 1η Μαρτίου 2024. Μετά από αυτό, η εμπειρία χωρίς διαφημίσεις σε κάθε επιπλέον συνδεδεμένο λογαριασμό θα κοστίζει επιπλέον 6 € / μήνα στον ιστό και 8 € / μήνα σε iOS και Android. Η δωρεάν εμπειρία που υποστηρίζεται από διαφημίσεις θα εξακολουθεί να είναι διαθέσιμη για τους χρήστες και στις δύο πλατφόρμες.

Η επιλογή για τους χρήστες να αγοράσουν μια συνδρομή χωρίς διαφημίσεις εξισορροπεί τις απαιτήσεις των ευρωπαϊκών ρυθμιστικών αρχών, ενώ δίνει στους χρήστες τη δυνατότητα επιλογής και επιτρέπει στη Meta να συνεχίσει να εξυπηρετεί όλους τους ανθρώπους στην ΕΕ, τον ΕΟΧ και την Ελβετία. Στην απόφασή του, το Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΔΕΕ) αναγνώρισε ρητά ότι ένα μοντέλο συνδρομής, όπως αυτό που ανακοινώνουμε, αποτελεί έγκυρη μορφή συναίνεσης για μια υπηρεσία που χρηματοδοτείται από διαφημίσεις.

Το δελτίο τύπου της Meta μιλά για τη δέσμευσή της να διατηρεί τις πληροφορίες των χρηστών της ασφαλείς και σύμφωνα με τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (GDPR) και τον Νόμο για τις Ψηφιακές Αγορές (DMA) της ΕΕ. Το DMA άρχισε να ισχύει τον Μάιο και θεωρεί το Facebook ως gatekeeper, δηλαδή μια μεγάλη ψηφιακή πλατφόρμα που παρέχει βασικές υπηρεσίες στην κατηγορία των κοινωνικών δικτύων, αναγκάζοντας τη Meta να συμμορφωθεί με τις υποχρεώσεις και τις απαγορεύσεις του κανονισμού έως τις 6 Μαρτίου 2024.

Η λίστα των απαγορεύσεων του DMA περιλαμβάνει μια απαγόρευση σχετικά με το συνδυασμό δεδομένων που συλλέγονται από δύο διαφορετικές υπηρεσίες που ανήκουν στην ίδια εταιρεία και την παρακολούθηση χρηστών εκτός της βασικής υπηρεσίας της πλατφόρμας τους.

follow us

Για να μην χάνεις τα νέα μας ακολούθησε μας στο Google News, αλλά και σε FacebookInstagramYoutube

Web designer τα τελευταία 12 χρόνια. Στον ελεύθερο του χρόνο παιδεύεται (και παιδεύει) με οτιδήποτε πέσει στα χέρια του, από υπολογιστές, κινητά, gadgets μέχρι φωτογραφικές μηχανές ( Μετά δεν λειτουργεί Τίποτα!).