Ευτυχώς, δεν χρειάζεται να είσαστε μάγοι για να μάθετε πώς να αυξήσετε τις πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου και να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη διαδικτυακή επιχείρηση. Ο καθένας μπορεί να το κάνει εάν είναι πρόθυμος να μάθει και να καταβάλει προσπάθεια.
Σίγουρα δεν είναι το πιο εύκολο πράγμα να ανταγωνιστείτε μεγάλα eshop του χώρου αλλά δεν είναι ακατόρθωτο να πάρετε ένα μερίδιο της αγοράς αν έχετε υπομονή και αφιερώσετε λίγο περισσότερο χρόνο στην προώθηση και την βελτίωση του ηλεκτρονικού σας καταστήματος.
Αποτελεσματικοί τρόποι για την αύξηση των πωλήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου
Ακολουθούν ορισμένοι αποτελεσματικοί τρόποι για να ενισχύσετε τις πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου σας και να δημιουργήσετε μια τρομερή διαδικτυακή παρουσία στον ιστό και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Βελτιώστε την παρουσίαση των προϊόντων σας
Ένα eShop, αν και μπορεί να έχει πολλά πλεονεκτήματα, υστερεί σε σύγκριση με ένα φυσικό κατάστημα σε κάτι πολύ σημαντικό, ότι ο πελάτης δεν μπορεί να δει και να αγγίξει το προϊόν που θέλει να αγοράσει.
Ένας απλός τρόπος για να βελτιστοποιήσετε τις σελίδες που παρουσιάζουν τα προϊόντα σας είναι να εμπλουτίσετε τον ιστότοπό σας με ποιοτικό οπτικό περιεχόμενο, όπως εικόνες υψηλής ανάλυσης και βίντεο που θα δείχνουν διαδραστικά στους πελάτες όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μέρος του προϊόντος.
Ταυτόχρονα με τις εικόνες, βασικό στοιχείο για ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, είναι οι σωστές και ολοκληρωμένες περιγραφές προϊόντων. Όσο πιο κατανοητές, σαφείς και λεπτομερείς είναι οι περιγραφές με τις οποίες θα παρουσιάσετε τα προϊόντα σας στους υποψήφιους αγοραστές, τόσο πιο άμεση και εύκολη γίνεται η διαδικασία των online αγορών.
Ορισμός στοχευμένης τιμολόγησης
Οι ανταγωνιστές σας προσαρμόζουν συνεχώς τις τιμές και ξεκινούν προσφορές σύμφωνα με τις εξελισσόμενες συνθήκες της αγοράς. Χωρίς εξειδικευμένα, στοχευμένα και δυναμικά μοντέλα τιμολόγησης, είναι πιθανό να μείνετε πίσω. Ένας τρόπος για να γίνει αυτό είναι βελτιστοποιώντας τις τιμές βάση του ανταγωνισμού.
Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε πιο ευτυχισμένους πελάτες και αυξημένα περιθώρια κέρδους και είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να αυξήσετε τις πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου. Είναι μία από τις βέλτιστες πρακτικές ηλεκτρονικού εμπορίου που μπορείτε να ακολουθήσετε.
Χρησιμοποιήστε τα κοινωνικά δίκτυα
Ως επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου, η κοινωνική πανταχού παρουσία είναι ζωτικής σημασίας. Θα πρέπει να έχετε ίχνη σε όλες τις πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις στο κατάστημά σας ηλεκτρονικού εμπορίου αλλά και να δημιουργήσετε αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας.
Στα κοινωνικά δίκτυα ο περισσότερος κόσμος περνάει (δυστυχώς ή ευτυχώς) αρκετό χρόνο κάθε μέρα. Είναι πραγματικά μια εύκολη και γρήγορη λύση να αποκτήσετε περισσότερο κοινό αλλά και υποψήφιους πελάτες. Δημιουργήστε έναν επαγγελματικό λογαριασμό σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα και αρχίστε να επικοινωνείτε με το κοινό σας. Κάθε μέσο κοινωνικής δικτύωσης έχει το κοινό της μην απορρίπτετε κανένα. Χρειάζεστε τόσο το Facebook, το instagram όσο και το TikTok ή το youtube.
Προσοχή μην υπερβάλλετε δύο με τρεις αναρτήσεις την εβδομάδα είναι αρκετές δεν χρειάζεται να κουράζετε το κοινό σας με συνεχόμενες αναρτήσεις.
Δημιουργήστε διαφημιστικές καμπάνιες για διαφορετικά κοινωνικά δίκτυα
Εκτός από το οργανικό μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης, προσθέστε πληρωμένες διαφημίσεις κοινωνικής δικτύωσης στη στρατηγική μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου σας.
Κάθε δίκτυο κοινωνικής δικτύωσης έχει το συγκεκριμένο κοινό, τα δυνατά και τα αδύνατα σημεία του. Το TikTok μπορεί να είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να έχετε διασημότητες να υποστηρίξουν και να προωθήσουν τα προϊόντα σας. Ωστόσο, το Facebook και το Instagram είναι εκεί όπου μπορεί να συμβούν οι περισσότερες πωλήσεις.
Η κατανόηση των συνηθειών του συγκεκριμένου καταναλωτή-στόχου σας σε διαφορετικές πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να βοηθήσει σημαντικά την επιτυχία του ηλεκτρονικού σας εμπορίου. Τα καλά νέα είναι ότι δεν είστε μόνοι. Πολυάριθμα εργαλεία μάρκετινγκ περιεχομένου κοινωνικών μέσων, ακρόαση και προγραμματισμός βοηθούν να κάνετε τη δουλειά σας πιο εύκολη και να αυξήσετε τις πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου.
Βελτιώστε την εμπειρία περιήγησής του eshop σας σε κινητά
Οι χρήστες smartphone αντιπροσωπεύουν την περισσότερη κίνηση στο Διαδίκτυο σήμερα. Μπορείτε να χάσετε αρκετές πωλήσεις εάν το κατάστημά σας δεν είναι φιλικό προς κινητά.
Με περιορισμένο χώρο οθόνης, εστιάστε περισσότερο σε οπτικό περιεχόμενο παρά σε στοιχεία κειμένου. Χρησιμοποιήστε κουκκίδες και σύντομα κείμενα όπου το κείμενο είναι απαραίτητο. Συμπεριλάβετε βίντεο όπου είναι δυνατόν. Οι αγοραστές από κινητά είναι πιο πιθανό να αγοράσουν προϊόντα που έχουν παρουσιάσεις βίντεο.
Όσο πιο απρόσκοπτη είναι η εμπειρία διαδικτυακών αγορών ενός πελάτη, τόσο μεγαλύτερη είναι η πιθανότητα μετατροπών.
Αναθεωρήστε τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς
Βελτιστοποιήστε τη ροή ολοκλήρωσης αγοράς του καταστήματος ηλεκτρονικού εμπορίου σας για να βελτιώσετε την εμπειρία χρήστη και να αυξήσετε τις πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου. Όσο περισσότερο χρόνο αφιερώνει ένας πελάτης για την εισαγωγή προσωπικών στοιχείων και στοιχείων πληρωμής, τόσο μεγαλύτερος είναι ο κίνδυνος εγκατάλειψης του καλαθιού.
Ορισμένοι χρήστες μπορεί να μην είναι πρόθυμοι να εγγραφούν πριν κάνουν check out. Άλλοι μπορεί να αισθάνονται άνετα μόνο με μια συγκεκριμένη επιλογή πληρωμής. Ταυτόχρονα, άλλοι μπορεί να βρουν τη διάταξη του ιστότοπου μπερδεμένη.
Η πραγματοποίηση μικρών βελτιώσεων, όπως η προσθήκη αγοράς ως επισκέπτης, πολλαπλών επιλογών πληρωμής, η ενσωμάτωση κουμπιών CTA (click to Action) σε προϊόντα και η εύκολη επαναφορά κωδικών πρόσβασης, μπορεί να εξορθολογήσει σημαντικά τη διαδρομή του πελάτη και να αυξήσει τις πωλήσεις.
Αυτός είναι ένας απλός, αλλά πολύ αποτελεσματικός τρόπος για να αυξήσετε τις πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου.
Προσφέρετε πολλαπλές επιλογές πληρωμής
Οι πελάτες προσθέτουν προϊόντα στο καλάθι με την πρόθεση να τα αγοράσουν. Ωστόσο, τα πράγματα μπορούν να αλλάξουν γρήγορα εάν δεν έχουν τον τρόπο πληρωμής που προτιμούν στο ταμείο. Πριν, υπήρχαν μόνο λίγες επιλογές πληρωμής, όπως αντικαταβολή, πιστωτικές κάρτες ή PayPal. Και το πρόβλημα με τις πιστωτικές κάρτες συγκεκριμένα ήταν ότι είχαν υψηλά επιτόκια και πρόστιμα καθυστερήσεων.
Τώρα, τα περισσότερα ηλεκτρονικά καταστήματα έχουν επιλογές «αγοράστε τώρα πληρώστε αργότερα (BNPL)», όπως τα Klarna, Pay και Sezzle, και σίγουρα συμβάλλουν στην αύξηση των πωλήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου. Όπως υποδηλώνει το όνομα, αυτές οι νέες λειτουργίες επιτρέπουν στους πελάτες να πληρώνουν αργότερα με περιορισμένες χρεώσεις και επιτόκια.
Αυτό ωθεί τις ευέλικτες πληρωμές σε νέα ύψη και μειώνει σημαντικά την εγκατάλειψη του καλαθιού. Εξασφαλίζουν επίσης ότι οι ιδιοκτήτες ηλεκτρονικών καταστημάτων λαμβάνουν πληρωμές εκ των προτέρων χωρίς κανέναν κίνδυνο και απάτη.
Ωστόσο, οι επιλογές αγοράς τώρα - πληρωμής αργότερα δεν θα πρέπει να είναι ορατές μόνο κατά τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς. Εισαγάγετε αυτές τις επιλογές νωρίς στη διαδικασία περιήγησης πελατών στον ιστότοπο – για παράδειγμα σε banner και πληρωμένες διαφημίσεις – για να αξιοποιήσετε στο έπακρο αυτές τις ευέλικτες επιλογές πληρωμής.
Είναι επίσης σημαντικό να συγκρίνετε και να επιλέξετε από τις κατάλληλες πύλες πληρωμής, ώστε να μην χάνετε τις πληρωμές από πελάτες.
Παρακολουθήστε τα παρατημένα καλάθια σας και μειώστε τα
Αν ήδη έχετε eshop θα έχετε ακούσει για τα παρατημένα καλάθια αγοράς. Αυτή την μεγάλη μάστιγα για κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα. Οι πελάτες σας τοποθετούν προϊόντα στο καλάθι σας και τελικά φεύγουν από το κατάστημα σας χωρίς να ολοκληρώσουν την αγορά τους.
Υπάρχουν τρόποι και τεχνικές να μειώσετε τα παρατημένα καλάθια όμως. Προσφέρετε κάποια έκπτωση για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα ή δώστε ένα δωρεάν προϊόν με κάθε αγορά και τέλος μια καλή τεχνική για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας είναι να προσφέρετε δωρεάν μεταφορικά από ένα ποσό αγορών και πάνω για να δώσετε μια αφορμή στους πελάτες σας να ολοκληρώσουν την αγορά τους.
Παρέχετε άριστη εξυπηρέτηση πελατών
Οι νέοι πελάτες θα επικοινωνήσουν με την ομάδα πωλήσεών σας για διάφορους λόγους. Είτε το προϊόν τους έφτασε κατεστραμμένο είτε χρειάζονται βοήθεια για τη χρήση του προϊόντος που αγόρασαν, η παροχή καλής εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να διατηρήσει τους πελάτες και να αυξήσει τις πωλήσεις.
Επίσης πελάτες που δεν έχουν αγοράσει ακόμα μπορεί να έχουν απορίες για τα προϊόντα σας. Εξηγήστε τους άμεσα και αναλυτικά και λύστε τους τις απορίες και μετατρέψτε τους σε πελάτες σας. Κρατήστε αυτές τις ερωτήσεις και βελτιώστε την σελίδα σας παρέχοντας περισσότερες πληροφορίες για τα προϊόντα ώστε να μειωθούν οι ερωτήσεις και οι απορίες των επισκεπτών του eshop σας.
Να είστε προνοητικοί, να ζητάτε συγγνώμη για προβλήματα και να τα διορθώνετε το συντομότερο δυνατό.
Χρησιμοποιείστε το google merchant center
Η google προσφέρει το δικό της marketplace και είναι δωρεάν. Είναι μια υπηρεσία σύγκρισης τιμών από πολλαπλά ηλεκτρονικά καταστήματα. Σας δίνει την δυνατότητα να προβάλετε διαφημίσεις .... αλλά αν δεν το επιθυμείτε μπορείτε να προβάλετε τα προϊόντα σας εντελώς δωρεάν μέσα από αυτή την υπηρεσία. Για να δουλέψει όμως και να έχετε περισσότερες πιθανότητες για πώληση είναι πολύ σημαντικό τα προϊόντα σας όταν γίνονται εισαγωγή στο marketplace να έχουν όσο το δυνατόν περισσότερες λεπτομέρειες συμπληρωμένες όπως φωτογραφία, περιγραφή, κατηγορία, διαθεσιμότητα, GTIN, UPC, EAN, JAN ή ISBN και οτιδήποτε άλλο μπορεί να αναζητήσει ο υποψήφιος πελάτης.
Και ναι λειτουργεί ακόμα και η δωρεάν χρήση του. Αλλά αν θέλετε το κάτι παραπάνω μπορείτε πολύ εύκολα να δημιουργήσετε διαφημίσεις και να κερδίσετε περισσότερες πωλήσεις.
Η αύξηση των πωλήσεων για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα είναι μια συνεχής διαδικασία
Ο καλύτερος τρόπος για να αυξήσετε τις πωλήσεις διαφέρει από κατάστημα σε κατάστημα. Μάθετε τι λειτουργεί για τον ιστότοπό σας και χρησιμοποιήστε το. Συζητήστε με τους υπάρχοντες πελάτες για να παραμείνετε ένα βήμα μπροστά από τις διαρκώς μεταβαλλόμενες προτιμήσεις τους όταν πραγματοποιούν αγορές μέσω Διαδικτύου.
Χρειάζεστε βοήθεια;
follow us
Για να μην χάνεις τα νέα μας ακολούθησε μας στο Google News, αλλά και σε Facebook, Instagram, Youtube