Έτσι, όπως και κάθε smartphone ή tablet, το LG G6 έχει και αυτό τα προβλήματά του. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο έχουμε εντοπίσει μερικά από τα κοινά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι ιδιοκτήτες της LG G6 και προσφέρουμε πιθανές λύσεις για τον τρόπο αντιμετώπισής τους!
Αποποίηση ευθυνών: Όχι αυτά τα προβλήματα δεν τα έχουν αντιμετωπίσει όλοι οι χρήστες LG G6 και στην πραγματικότητα είναι πολύ πιθανό ότι δεν θα αντιμετωπίσετε κανένα από αυτά τα προβλήματα.
Πρόβλημα # 1 - Device is Corrupted αφού το τηλέφωνο crash-αρει
Αρκετοί χρήστες αντιμετώπισαν αυτό το πρόβλημα, όπου μετά τη διακοπή του τηλεφώνου, βλέπουν μια ένδειξη "Your device is corrupt. It cannot be trusted and may not work properly ". Ενώ αυτό το ζήτημα εμφανίζεται μερικές φορές όταν οι χρήστες ξεκλειδώσουν το bootloader, το μήνυμα εμφανίζεται ακόμα και όταν δεν έχουν γίνει τροποποιήσεις όπως στην περίπτωση του LG G6.
Πιθανές λύσεις:
Αυτό το ζήτημα σχετίζεται με τη διαδικασία Verified Boot που η Google παρουσίασε με το Android 7.0 Nougat. Ορισμένες εφαρμογές και άλλες λειτουργίες ενδέχεται να διακόπτουν εσφαλμένα τη διαδικασία και να οδηγούν σε αυτό το μήνυμα. Αυτό το πρόβλημα στο λογισμικό αναμένεται ότι θα έχει μόνιμη λύση διαθέσιμη σύντομα.
Έως ότου βγει το update, οι χρήστες έχουν βρει ότι μια επαναφορά φέρνει την λύση. Σε ορισμένες περιπτώσεις, η συσκευή επανεκκινείται αυτόματα και λειτουργεί κανονικά. Ωστόσο, ορισμένοι χρήστες χρειάζονταν είτε ένα soft reset είτε ένα hard reset για να λειτουργήσει ξανά η συσκευή. Λάβετε υπόψη ότι μετά από λίγες προσπάθειες μπορεί να λειτουργήσει μια απλή επανεκκίνηση, οπότε δοκιμάστε τις πολλές φορές πριν πραγματοποιήσετε επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων.
Πρόβλημα # 2 - Ο αισθητήρας δακτυλικών αποτυπωμάτων δεν λειτουργεί
Ενώ η πλειονότητα των χρηστών βρήκαν τον αισθητήρα δακτυλικών αποτυπωμάτων εξαιρετικά γρήγορο και ακριβή, μερικοί ιδιοκτήτες LG G6 αντιμετώπισαν προβλήματα, με τον σαρωτή να μην αναγνωρίζει ένα δακτυλικό αποτύπωμα τις περισσότερες φορές ή να ξεκλειδώνει τη συσκευή πολύ αργά.
Πιθανές λύσεις:
Μπορείτε απλά να προσπαθήσετε να διαγράψετε και να αντικαταστήσετε τα δακτυλικά αποτυπώματα που είναι αποθηκευμένα στη συσκευή και μπορείτε ακόμη και να αποθηκεύσετε το ίδιο δακτυλικό αποτύπωμα δύο φορές, το οποίο έχει λειτουργήσει για ορισμένους χρήστες.
Σε άλλες περιπτώσεις, ο καθαρισμός της κρυφής μνήμης έχει κάνει τον αισθητήρα να λειτουργεί. Μεταβείτε στις Ρυθμίσεις - Γενικά - Διαχείριση τηλεφώνου - Αποθήκευση συσκευής και πατήστε Εσωτερική αποθήκευση. Στη συνέχεια, αγγίξτε το στοιχείο Αποθηκευμένα δεδομένα και καταργήστε τα.
Λίγοι χρήστες επίσης διαπίστωσαν ότι το ζήτημα αυτό φαίνεται να σχετίζεται με την απενεργοποίηση της εφαρμογής Always On Display και η ενεργοποίησή της πάλι είχε επιδιορθώσει το πρόβλημα.
Πρόβλημα # 3 - Αυτόματα προβλήματα φωτεινότητας
Πολλοί άνθρωποι δεν είναι ευχαριστημένοι με τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί η λειτουργία αυτόματης φωτεινότητας στο LG G6, όπου οι προσαρμογές φωτεινότητας δεν είναι αρκετά ακριβείς ή επίκαιρες.
Πιθανές λύσεις:
Αυτό είναι ένα ζήτημα λογισμικού και μια μόνιμη λύση ελπίζουμε να είναι διαθέσιμη μέσω μιας επερχόμενης ενημέρωσης λογισμικού. Μέχρι τότε, μπορείτε να κατεβάσετε και να χρησιμοποιήσετε την εφαρμογή Lux Auto Brightness που είναι διαθέσιμη στο Google Play Store, το οποίο είναι ένα από τα καλύτερα εργαλεία γύρω για να έχετε τον καλύτερο έλεγχο της δυνατότητας αυτόματης φωτεινότητας της συσκευής.
Πρόβλημα # 4 - Η φωνητική εντολή "OK Google" δεν λειτουργεί
Ορισμένοι χρήστες έχουν διαπιστώσει ότι η φωνητική εντολή "OK Google" για εκκίνηση του Βοηθού Google δεν λειτουργεί και δεν αναγνωρίζει ή δεν λαμβάνει τη φωνή όταν προσπαθεί να επανεκπαιδεύσει το φωνητικό μοντέλο.
Πιθανές λύσεις:
Εκκαθαρίστε τα δεδομένα της εφαρμογής Google μεταβαίνοντας στο Ρυθμίσεις - Εφαρμογές - Εφαρμογή Google - Αποθήκευση - Διαχείριση χώρου και πατήστε Εκκαθάριση όλων των δεδομένων. Στη συνέχεια, κάντε επανεκκίνηση του τηλεφώνου και τώρα θα πρέπει να είστε σε θέση να επανεκπαιδεύσετε το μοντέλο φωνής. Μεταβείτε στις Ρυθμίσεις - Υπηρεσίες Google - Αναζήτηση - Φωνή - Ανίχνευση "OK Google" - Μοντέλο φωνής επανεκπαίδευσης. Η φωνητική εντολή πρέπει τώρα να λειτουργεί όπως αναμένεται.
Πρόβλημα # 5 - Θέματα συνδεσιμότητας
Όπως συμβαίνει με οποιαδήποτε νέα συσκευή, ενδέχεται να αντιμετωπίσετε προβλήματα σύνδεσης με Bluetooth και Wi-Fi.
Πιθανές λύσεις:
Ζητήματα Wi-Fi
Απενεργοποιήστε τη συσκευή και το δρομολογητή για τουλάχιστον δέκα δευτερόλεπτα, στη συνέχεια ενεργοποιήστε τα και δοκιμάστε ξανά τη σύνδεση.
Μεταβείτε στις Ρυθμίσεις - Αποθήκευση ενέργειας και βεβαιωθείτε ότι η επιλογή αυτή είναι απενεργοποιημένη.
Διαγράψτε τη σύνδεση Wi-Fi μεταβαίνοντας στις Ρυθμίσεις - Wi-Fi και πατώντας για λίγο τη σύνδεση που θέλετε, επιλέγοντας "Διαγραφή". Καταχωρίστε ξανά τα στοιχεία και δοκιμάστε ξανά.
Μεταβείτε στη ρύθμιση Wi-Fi - Ρυθμίσεις - Προχωρημένα και σημειώστε τη διεύθυνση MAC της συσκευής σας, στη συνέχεια βεβαιωθείτε ότι επιτρέπεται η πρόσβαση στο φίλτρο MAC του δρομολογητή.
Θέματα Bluetooth
Με προβλήματα κατά τη σύνδεση με το αυτοκίνητο, ελέγξτε το εγχειρίδιο του κατασκευαστή για τη συσκευή και το αυτοκίνητο και επαναφέρετε τις συνδέσεις σας.
Βεβαιωθείτε ότι δεν λείπει ένα σημαντικό μέρος της διαδικασίας σύνδεσης.
Μεταβείτε στις ρυθμίσεις - Bluetooth και βεβαιωθείτε ότι δεν χρειάζεται να αλλάξετε τίποτα
Μεταβείτε στις Ρυθμίσεις - Bluetooth διαγράψτε όλες τις προηγούμενες αντιστοιχίσεις και δοκιμάστε να τις επαναφέρετε ξανά από την αρχή.
Όταν πρόκειται για ζητήματα με σύνδεση πολλαπλών συσκευών, μόνο μια μελλοντική ενημερωμένη έκδοση θα είναι σε θέση να αντιμετωπίσει αυτό το πρόβλημα.
Πρόβλημα # 6 - Καταρρέουν (κρασάρουν) εφαρμογές
Μερικοί χρήστες έχουν βρει ότι οι εφαρμογές τείνουν να καταρρέουν (κρασάρουν Ελληνιστί) λίγα δευτερόλεπτα μετά το άνοιγμα τους. Αυτό το πρόβλημα φαίνεται να είναι ιδιαίτερα διαδεδομένο με το Whatsapp, αλλά οι χρήστες το έχουν συναντήσει αυτό και με άλλες εφαρμογές.
Πιθανές λύσεις:
- Πρώτα βεβαιωθείτε ότι η εφαρμογή είναι ενημερωμένη. Όταν μια προηγούμενη ενημέρωση έχει ως αποτέλεσμα προβλήματα που προκαλούν μια εφαρμογή στη κατάρρευση, ο προγραμματιστής της εφαρμογής αποστέλλει συνήθως μια άλλη ενημερωμένη έκδοση γρήγορα για να αντιμετωπίσει αυτό το πρόβλημα.
- Μπορείτε να δοκιμάσετε να απεγκαταστήσετε την εφαρμογή και να την λάβετε ξανά από το Google Play Store.
- Μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε την εκκαθάριση της προσωρινής μνήμης εφαρμογών. Για να το κάνετε αυτό, μεταβείτε στις Ρυθμίσεις - Διαχείριση εφαρμογών, βρείτε την εφαρμογή που αναζητάτε και πατήστε σε αυτήν. Πατήστε στο "Αποθήκευση" και, στη συνέχεια, πατήστε στο "Διαγραφή κρυφής μνήμης". Επιπλέον, μπορείτε να διαγράψετε όλα τα αποθηκευμένα δεδομένα μεταβαίνοντας στις Ρυθμίσεις - Αποθήκευση, πατώντας στην επιλογή "Εσωτερική αποθήκευση", στη συνέχεια "Αποθηκευμένα δεδομένα".
- Εάν η εκκαθάριση της προσωρινής μνήμης εφαρμογών δεν λειτουργήσει και αν η εφαρμογή παραμείνει αχρησιμοποίητη, η μόνη σας επιλογή είναι να απεγκαταστήσετε την εφαρμογή και να περιμένετε να ενημερωθεί.
follow us
Για να μην χάνεις τα νέα μας ακολούθησε μας στο Google News, αλλά και σε Facebook, Instagram, Youtube