Πώς λειτουργούν οι εγγυήσεις τηλεφώνου

Συνήθως οι εγγυήσεις δίνονται από τις εταιρίες κατασκευής τηλεφώνων και δηλώνουν ότι μπορείτε να επισκευάσετε ή να αντικαταστήσετε τη συσκευή σας όταν αντιμετωπίζει ελαττώματα κατασκευαστή. Τι σημαίνει αυτό ακριβώς; Είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε να το ξεκαθαρίσετε.

Πώς λειτουργούν οι εγγυήσεις τηλεφώνου

Η συντριπτική πλειοψηφία των κατασκευαστών προσφέρει εγγύηση για μερικά χρόνια από την ημερομηνία αγοράς του smartphone σας. Εάν παρουσιαστεί σφάλμα υλικού εντός αυτής της περιόδου, τότε έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων. Φυσικά, αυτό συνήθως βασίζεται στη σκέψη ότι το σφάλμα ήταν παρόν όταν αγοράσατε το τηλέφωνό σας ή εμφανίστηκε στην πορεία και η εταιρεία το αποδέχεται σαν σφάλμα που δεν έχει δημιουργήσει ο χρήστης.

Τι καλύπτουν οι εγγυήσεις τηλεφώνου;

Όλες οι εγγυήσεις είναι διαφορετικές και θα πρέπει να ελέγχετε προσεκτικά κάθε φορά που αγοράζετε μια νέα συσκευή. Αλλά σίγουρα υπάρχουν μερικά τυπικά πράγματα που θα βρείτε ότι ισχύουν γενικά. Ο κατασκευαστής ουσιαστικά υπόσχεται να καλύψει μηχανικές και ηλεκτρικές βλάβες που εμποδίζουν το τηλέφωνό σας να κάνει τη δουλειά του.

Αν και αυτό ακούγεται αρκετά ασαφές, σημαίνει ότι εάν το τηλέφωνό σας φτάσει ή εμφανίσει στην πορεία προβλήματα στην οθόνη ή αντιμετωπίζετε συγκεκριμένα προβλήματα μπαταρίας, ή κάποιο πρόβλημα με την μητρική της συσκευής σας (την οποία δεν έχετε ανοίξει ή δεν έχετε ρίξει στο νερό) μπορείτε να υποβάλετε αίτηση για μια μονάδα αντικατάστασης.

Ας υποθέσουμε ότι έχετε δύο χρόνια εγγύηση και εντός αυτής της περιόδου, το smartphone σας παρουσιάζει βλάβη. Σε αυτήν την περίπτωση, ο κατασκευαστής θα το επισκευάσει, εκτός εάν διαπιστώσει ότι φταίτε εσείς ή ότι έχετε ακυρώσει με κάποιο τρόπο την εγγύησή σας, συνήθως άνοιγμα του τηλεφώνου εκτός της επίσημης αντιπροσωπείας, ή να έχετε αλλάξει λογισμικό στην συσκευή σας κτλ.

Τι δεν καλύπτουν οι εγγυήσεις τηλεφώνου;

Οι εγγυήσεις τηλεφώνου δεν είναι ίδιες με την ασφάλεια τηλεφώνου. Αυτό σημαίνει ότι εάν καταστρέψετε μόνοι σας το τηλέφωνο, πιθανότατα δεν πρόκειται να λάβετε αντικατάσταση. Εάν το ρίξετε στο νερό ή σε μια σκληρή επιφάνεια, είναι καλύτερα να επιδιώξετε τις δικές σας επισκευές ή να υποβάλετε μια αξίωση ασφάλισης.

Επιπλέον, ας υποθέσουμε ότι έχετε παραβιάσει το τηλέφωνο ή επιχειρήσατε μόνοι σας επισκευή αυτή η ενέργειά σας ακυρώνει την εγγύηση. Σε αυτή την περίπτωση, πιθανότατα δεν πρόκειται να το διορθώνουν ή να το αντικαταστήσουν ακόμα κι αν πρόκειται για ελάττωμα κατασκευαστή. Οι εγγυήσεις δεν θα σας καλύπτουν για απώλεια ή κλοπή. Για άλλη μια φορά, πρέπει να διαβάσετε τις μεμονωμένες εγγυήσεις για να λάβετε μια πλήρη λίστα εξαιρέσεων.

follow us

Για να μην χάνεις τα νέα μας ακολούθησε μας στο Google News, αλλά και σε FacebookInstagramYoutube

Τεχνικός H/Y και αδιόρθωτος Gamer τα τελευταία.... χρόνια
× Progressive Web App | Add to Homescreen

Για να εγκαταστήσετε αυτήν την εφαρμογή Web στο iPhone/iPad σας, πατήστε το εικονίδιο. Progressive Web App | Share Button Και μετά Προσθήκη στην αρχική οθόνη.

× Εγκαταστήστε την εφαρμογή Web του TechFreaks.gr για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα νέα!
Mobile Phone
Εκτός σύνδεσης